شهرشعر-طاهرفرجاد

دلنوشته های خلوت شبانه ام .

شهرشعر-طاهرفرجاد

دلنوشته های خلوت شبانه ام .

سیب حوا

ببین دیوانه ام کردی زناز چشمت ای یارا
پریشانم پریشانتر نکن با قهر خود ما را
تو سبز سبز من آبی کم هم رنگ عنابی
بیا یک رنگ آبی کن چنانم رنگ دریا را
نگاهم کن ، صدایم کن ، که من محتاج تسکینم
صدای خنده های تو امید صبح فردا را
تجلی کن تو معنی کن گناه آفرینش را
نمی ترسم ز تکرارش بده آن سیب حوا را
هبوط من جفای تو ، قنوت من وفای تو
نگیر از من تو ای یارا نگاه از چشم زیبا را
دلم تنگ است و میبینی سراغم را نمی گیری
گناهم چیست غیر از این که دیدم روی لیلا را

طاهر فرجاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی) پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ http://meranoblogfa.com

جناب فرجاد
دلم تنگ است و میبینی سراغم را نمیگری
گناهم چیست غیر از ایکه دیدم روی لیلا را
درود بر شما بسیار زیبا سروده اید.
ممنون از اینکه بمن سر زدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد